Укротитель пандаренских духов. Wow укротитель пандаренских духов


Укротитель пандаренских духов - Достижение

Комментарии

Комментарий от SemperFire

Задание на данный ачив дает Нежная Сань ( орда ), которая находится в Святилище двух лун. Необходимо победить 4-ех духов (огонь,земля,воздух,вода) который расположены по всей пандарии (Нефритовый лес(воздух), граница Жутких пустошей и Красарангских джунглей(вода), Вечноцветущий дол (земля) и Танлунские степи (огонь)). В конце квеста ревард будет 1 из 4 духов ( Будьте внимательны!Абилки духов отличаются от абилок предлагаемых питомцев в ревардах за квест они перемешаны местами! ). Питомца можно посадить в клетку, он будет 1 лвла или оставить себе и прокачать. Следует отметить что бои очень трудные и советую в 1 раз, выставить левых петов, что бы оценить ситуацию и подумать. Побеждал Заводным гномом, Рагнарошей и Императорским крабом. Желаю всем удачи!

Комментарий от NiKSeRa

Решил написать маленький гайд по тому как мне удавалось и удается до сих пор убивать пандаренских духов стихий.Нужно лишь немного удачи и не путать скилы своих питомцев и юзать их правильно.Моя команда, набранная для битвы с этими духами не совсем того калибра, что главная, но и она справляется со своим делом очень даже хорошо).На каждого из духов своего вида команда и свой порядок атаки на каждого.Тоесть мне важно как начать и кем.

Моя команда:

Полярный заяц (редкий)Детеныш дикого нефритового змея (редкий)Паровой танк ярмарки Новолуния (редкий)Мелкошустр (необычный)Детеныш маназмея (необычный)

Скилы петов:

Заяц:1 - Шквал 2 - Выброс адреналина 3 - Закопаться

Танк:Все по стандарту(ракета, огненый шар и лазер)

Детеныш дикого нефритового змея:1 - Взмах хвостом 2 - Шквал молний 3 - Взлет

Мелкошустр:1 - Выстрел из лука 2 - Ароматная стрела 3 - Выстрел сквозь сердце

Детеныш Маназмея:Все по стандарту,разве что второе можно поменять на 2 уровень.

На Рокочущего у меня команда состоит из зайца,детеныша дикого змея и танка.Заяц первый,детеныш второй,танк третий.Начинаю с зайца и сразу закапываюсь т.к. Рокочущий начинает свою атаку со стуна,всегда.И закопавшись его стун уходит в ничто.Желательно попасть выкопавшись т.к. это может сыграть не на руку.Выкопавшись и т.к. заяц превосходит в скорости,я атакую шквалом.Когда кончается кд на закопаться - юзаю опять его т.к. и у него кд на стун проходит.Желательно получить Выброс адреналина под конец чтобы навалятьнемног второму пету,Жиже)Пусть будет Жижа.Но заяц на ней умрет.Вторым я вызываю Змейку.Зову молнию и бью ударом 1. Т.к. я НЕ атакую первым - идет дополнительный урон от основной атаки плюс дополнительно от молнии и дополнительный от того что не бью первым плюс опять удар от молнии.Точно знаю,что детеныш не доживет до третьего или умрет на нем.Противник-кротик начинает свой дамаг со стака щита,после закапывается.Я применяю на его стак - удар огненным шаром и затем когда он закопался юзаю лазер.Лазер после выкапывания наносит норм урона. После крот юзает не очень приятный для механики ударом,наносящим ужасный урон.Я думаю он доведет вас до низкого кол-ва хп или убьет,но доп.шанс поможет нанести последний завершающий удар по противнику и БУМ!Мы победили :)

Следующий воздушный т.к.он ближе из всех стоит к рокочущему.Хотя кому как.Для него у меня Мелкошустр,Детеныш дикого нефритового змея и Заяц.Первый - Заяц,затем Мелкошустр,после Детеныш.Заяц как всегда первый.На зверька.Адреналин и 2 шквала.Один из них уйдет в кокон.Затем последний раунд скорости на закопаться.Уйдет удар противника в ничто плюс нам норм урон удастся нанести.Затем выброс и шквал опять.Добив первого - умираем от второго и вызываем Мелкошустра.Мелкошустр бьется с драком и бьет немног воздушного.Драк же без молнии убивает воздушного.Кнопкой 1 и только ей.

Потом идет огненный.Для него у меня Мелкошустр,Маназмей и Заяц.Начинаю с Мелкошустра.Бью ударом Ароматной стрелой. Враг юзает смерч. Враг взлетает на втором ударе,а мы юзаем выстрел сквозь сердце.Урон выше т.к.первый враг ДРАКОН!Без стуна т.к. смена пета мне никчему.Но и Ароматную стрелу не плохо бы поставить,лишь стун может сыграть ниоч хорошую роль.Бью немног второго(как получится).Затем идет кролег.Первым идет Выброс Адреналина.Затем закопаться,после выкапывания опять выброс и затем шквал.Плюс по зайцу меньше урон т.к.он зверек.Бьем немног ласта.На маназмее добиваем ударом 3(он сам бьется).Выйгрыш!

Последний же - водный.На него у меня - Заяц,Детеныш и Маназмей.Начинаю с зайца,на Зверьке!Выброс адреналина и закопаться.Враг пускает две волны.Обновляю адреналин и бью шквалом.Враг полюбому подхилится,обновление адреналина и закопаться.Враг готов.Обновление затем шквалы дабы нанести норм урон по второму.Убив нашего зайца берем детеныша. Взлетаем. Ударяем.Затем удар хвостом.На элементалей не действуют погодные условия,значит молния по нему не будет коцать. Умирая на элементале деремся кнопкой 3 на маназмее. Усё)Удачного фарма :)

Комментарий от Gtaz

Вы поделеитесь советом - лучшими для них оппонентами будут...мне кажется петы с классик инстов для них посильны, никак немогу выиграть, против них мне кажется водных лучше не брать

Комментарий от AlisaMilano

Всем привет.Хочу помочь тем кто не знает как их победить.Для победы с первого раза,над всеми вам понадобиться..Танцующий Водорез,Порождение Ониксии,Куньлайский Коротышка,Танк Новолуния,Оскверненный Дракончик,Маслянистое Пятнышко.(Все петы Редкие)..Это лично мой выбор..Правильно их расставляйте на бои по способностям,и будет победа!

Комментарий от Miklay

Маленький изумрудный дракончик с ним легкостью убивал пол (ну как повезет) команды (1-3 противников). Советую попробовать. то есть (лунный огонь - спокойствие - удар )

Комментарий от Bumbarash

- (1) первая частьМой вариант прохождения этих духов двумя (2!) петами и третьим для прокачки (за победу дают 3-5к опыта в зависимости от уровня прокачиваемого пета(скажу сразу, шанс победы над духами по данной тактике ~70-80% иногда вы будете проигрывать, но смысл в том, чтобы быстро прокачать нового пета + сделать дейлики и получить сумочки, если прокачка Вас не интересует, то это Вам скорее всего не подойдет.):Для духа огня и воздуха я использую:Дракончик ониксии (подойдет Порождение ониксии)Способности: Взмах хвостом, Целебное пламя, ВзлетРапана (редки H/B)Способности: Вбирание, Панцирный щит, НырокДух земли - они-же, но рапана выпускается первойДля Дух водыПесчаный буревестник (P/B)Способности:Пронизывающий ветер, Смерч, ВзлетКак правило хватает только его, но для подстраховки ставлю какого-нибудь магического, например: Мерцающий змейчик или Маленький поглотитель разума, но подойдет любой магический и не только)Тактика: Дух земли - - (1й - дух) 1. Нырок, 2. Вбирание, 3. Панцирный щит, 4. Вбирание, 5. Вбирание, 6. Нырок. - (2й Тиня) бьем как-нибудь пока не умрет рапана. Дальше выпускаем ониксию, им можно просто забить спамом Взмах хвостом, но если правильно испоьзовать останые абилки останется больше здоровья на третего, но это почти всегда опционально (зависит от того, в какой момент умерла рапана), так что описать невозможно (но суть в том, что-бы лечиться после Истребление и взлетать перед Ползучая жижа). - (3й Крот) Бой с третьим петом мы начинаем с потрепаной ониксией: Взмах хвостом, Взлет (начинать стоит всегда с этих двух, дальше снова-таки опционально зависит от того, сколько здоровья осталось у ониксии, какого пета Вы взяли на прокачку и его уровня.) добавлю, что после вашего взлета, пет духа будет наносить Вам примерно 650 урона и примерно 200 урона себе, после чего 1 ход он будет бездействовать, после чего снова 650 Вам и 200 себе, посе чего цикл повторится. В общем ротация последнего пета такова: Щит, Закопаться, Удар, простой, Удар. и так по кругу.

Комментарий от Bumbarash

- (2) вторая частьДух воздуха - - (1й Бабочка) - 1.Взмах хвостом, 2. Целебное пламя, 3. Взлет, 4. Взмах хвостом, 5. Целебное пламя, 6.Взмах хвостом, 7.Взмах хвостом (возможны иные ситуации, зависит от попаданий Вами и по Вам и усыплений, если все удачно, то вы дойдете до второго пета с ~80% здоровья, но даже если будет ~30-40% удачно сыграть все-равно можно, но в некоторых особо неудачных ситуация, можно вообще проиграть первому, в таком случае я предпочитаю начать бой сначала), - (2й Дракончик) - 1. Взлет, 2.Целебное пламя, 3. Взмах хвостом, 4. Взмах хвостом, 5. Взмах хвостом. После этого пет противника должен уже умереть, а вы с почти мертвым ониксенышем перейти на последнего пета, но если Ваш пет умер раньше противника выпускайте "пета для прокачки" наносите/получайте урон и вызывайте рапану, добивайте дракончика Вбирание, не допаская спадения с себя Панцирный щит. - (3й Дух) добиваем ониксенышем чем можем, дальше выпускаем пета для прокачки получаем/наносим урон, дальше выпускаем рапану: 1. Панцирный щит, 2. Нырок, 3. Вбирание, 4. Вбирание, 5. Панцирный щит, 6. Вбирание, 7. Нырок, ну и т.д. (смысл бить нырками по кд, не допуская спадений щита)Духа огня - (можно победить используюя только рапану) - (1й Дракоша) - 1. Взмах хвостом, 2. Взлет, 3. Взмах хвостом, 4. Целебное пламя, 5. Взмах хвостом после этого первый пет противника должен умереть. - (2й дух) - он первым же ударом добьет вашего ониксеныша, не пытайтесь помешать ему это сделать, после этого выпускайте своего пета для прокачки, дух в этот момент получит полное здоровье, а вы нанесете урон для получения им опыта, после чего меняйте на рапану: 1. Панцирный щит, 2. Вбирание, 3 Вбирание, Нырок далее как обычно, нырок по кд, не даем спадать щиту, в остальное время Вбирание. - (3й Муха) если после пандаренского духа, у Вас осталось более 6% здоровья, то вы победите. просто держите на себе щит и бейте Вбирание, ваше здоровье будет пополнятся быстрее чем отниматся. Дух воды - - (1й Рыба) - 1. Смерч, 2. Пронизывающий ветер, 3. Взлет, 4. Пронизывающий ветер, 5. Пронизывающий ветер первый пет должен умереть. - (2й Водомерыч) - просто спам Пронизывающий ветер второй пет должен умереть. - (3й дух) - 1. Пронизывающий ветер, 2. Пронизывающий ветер, 3. Пронизывающий ветер, 4. Взлет. далее смотрим по хп духа либо еще 1-2 раза, Пронизывающий ветер, либо меняем на качаемого(им можно вообще ничего не делать ис разу сменить т.к. урон вы уже получали от приливных волн), потом меняем либо снова на чайку и добиваем, либо на то, что взяли помимо чайки и добиваем.

Комментарий от Vikolasa

Часто удается пройти одним Фигурка анубисата (Сокрушение, Песчаная буря и Отклонение). Хотя иногда не везет с промахами и критами :)

Комментарий от kotyastewart

Может быть уже кто сталкивался с таким, сделала квест, победила всех 4 петов, дали пета в награду на выбор и доступ к ежедневным заданиям укротителя пандаренских духов. Однако так и непонятно, где брать ежедневные задания, тот нпс, который давал первый квест, не дает ежедневных заданий для укрощения.

Комментарий от ve038tal

не могу взять квест, его по-просту нету. на квесте написано автопринятие... но где оно не понятно. кто сталкивался отпишитесь пожалуйста. без кв они драться не хотят.

ru.wowhead.com

Пандаренский дух земли - НИП

Комментарии

Комментарий от badabaron

Beat this guy with Darkmoon Rabbit. I used huge sharp teeth, dodge and burrow.

Комментарий от kaytie

One of four Elemental pets rewarded on completion of Pandaren Spirit Tamer, the others being Pandaren Air Spirit, Pandaren Fire Spirit, and Pandaren Water Spirit. Whilst only one of the four may be chosen as the quest reward, completion also unlocks the ability to battle the four elemental masters as a daily, and each of these will reward Pandaren Spirit Pet Supplies, which, in addition to the usual bandages, junk, and gimmicks, also has a chance of containing one of these four pets. These will be BoE, so in addition to your dailyx4 chance to get another of the set, you have the option to trade repeat drops for those you lack, or even buy them from other players.

Комментарий от helver

After trying to put together a team to counter this guy's pets, but failing miserably, I built a team to basically survive the elemental. What he'll do is first thing, he'll cast a stun. Then he'll cast a damage plus chance of stun attack. So what I did was use a team of:

Golden Civet KittenGarden FrogKun-Lai Runt

The civet lead off, surged, ate the first stun, then switched out for the Frog. The Frog hit Water Jet a couple of times, managed to dodge some attacks and when he got stunned, I brought the civet back in. The civet finished off the elemental and did some damage to the critter. When the civet was dead, I brought in the runt to finish off the critter and do some damage to the beast. Once the runt was dead, I brought the frog back in. He had a lucky dodge but managed to finish off the beast.

This fight was, to me, harder than the Pandaren Fire Elemental. You definitely have to figure out a way to deal with all the stuns that you'll encounter.

Комментарий от siggesatan

you can use a lv 25 rare Eternal strider and combined cleansing Rain with pump. if a pet dies you bring him in ready to attack second round with pump this move always go first and that will one shot the Thundering Pandaren Spirit! with mighty 1890 DMG boyah!

Комментарий от kalenmiyan

Man, I struggled against this bastard for so long!

My winning combination was:

Disgusting OozelingRavager HatchlingFel Flame (Lil' Ragnaros works too).

Against the Earth Spirit, I had my Oozeling hit him with Acidic Goo and Corrosion, then Absorb. He'll still win the first match, but it sets up nicely for the Ravager to get in there with Devour. The next pet you'll face should be the spirit's own Oozeling. Ravager is a Beast type, so no problem there. Finish with Devour if possible for a nice hp boost.

Against his rat, use Screech to slow him down and then follow that up with Rend. You'll probably die, but you've saved the best for last; Have your Fel Flame (or Lil' Rag) use Immolate, and follow that up with Conflag. That should get him low enough that you can just finish him off with a Burn or two. Good luck!

Комментарий от Melorand

As with all of the pandaren spirit fights, the Whelk is amazing against the elemental - it takes reduced damage, has the critter stun resistance, has a dive ability to avoid one potential stun, and hits hard. Keep the Acidic Goo up, use Dive on cooldown, and Goo will tick him down should you get stunned.

Комментарий от chaoso

Mr.Bigglesworth is really recommend for the earth elemental, it's Ice Tomb stuns and deals 1.4k++ dmg when combined with the pets ability 'Prowl'. And since the pet is faster than the Elemental you will always be able to cast Ice Tomb before you get stunned by the Elemental.

Комментарий от Rakesha

Finally beat this Grand Tamer just now. I used the following in order of how they are in my setup:

Leopard Tree Frog - Rare - Lvl 25Rapana Whelk - Rare - Lvl 23 (Lvl'd to 24 when I beat the trainer lol)Kun Lai Runt - Rare - Lvl 25

Was a bit easier and I honestly believe the Whelk is a must. Made the fight SO much easier!

Комментарий от Manishtusu

Rabbits are amazing against the elemental. Start with dodge to avoid both stun attacks, burrow, eat some of it's basic attacks (which doesn't hit for much on a critter) and repeat. I usually finish with above 50% health.

Комментарий от Spectreofwar

I'll add my winning combination as well. I started with the Earth spirit as my first of the four tamers, so after the first few tries I was overwhelmed. I mixed and matched opposing types and still got stomped by their huge power and hitpoints. Eventually I broke out an old themed pet group consisting of:

Anubisath SentinelFlayer YounglingVoodoo Figurine

The combination of two Reflections means that, as your first action whenever you face the elemental, your opponent is going to swap (since the AI hates leaving a stunned pet to be damaged no matter the circumstance). The Flayer youngling eats the ooze alive, reflecting the first attack and then rampaging for the rest.

The rat didn't have much to say against either the flayer or the sentinel. The Voodoo Figurine was impressively good against the elemental, and that extra life after dying was the last hit he needed. The Figurine was my only casualty.

I went on with this configuration to beat the other three trainers with no second chances needed, each fight was easier than the Earth one. Stun was a P.I.T.A, but turning it against them worked very, very well!

Комментарий от Mormolyce

I can't defeat Air Earth Man.

Комментарий от sirinad

Ok, so, for those looking to 2-pet this trainer, I've found a way to do it in patch 5.2 It's harder than in 5.1 and leaves less margin for error, but it doesn't rely on any particularly hard rng. The nice thing is that you can level a level 1 pet this way as your weak pet won't take any damage.

1) Start with your low level pet. Attack once, but it will get stunned and not attack (it will still get credit though). Swap in your next pet.

If you have a strong enough pet, you can leave it out for one more turn in order to soak the big hit the enemy does next, which will make the rest of the fight easier, but this is not necessary to win. The rest of this strat assumes you swapped after the initial stun.

2) The trick pet for this part of the fight seems to be Squirrels of any sort.

As a critter, it takes reduced damage from the elemental's attacks and takes limited negative effects from the stuns. Basically, if you're slower than the enemy, when he stuns you, he spends one turn to stun you for one turn, and there's no net loss. If you're faster, you attack, he stuns you, and it wears off by next turn, meaning the enemy actually wastes a turn by stunning. I've been able to beat this trainer with several different critters due to this, but none were really super reliable until I found Squirrels.

If you have the choice, you will want a Squirrel that's faster than 334 speed, out-speeding the enemy critter. I personally have found a standard Белка with 341 speed. You need your Squirrel to have Woodchipper and Nut Barrage. If you're faster than 334 speed, use Crouch.

If you're slower than 334 speed, use Adrenaline rush. I'll explain the strat for a faster pet as it's more reliable. However, I want to make 2 notes about the slower Adrenaline Rush strat. You don't need Adrenaline Rush to be active immediately in the fight, but you do need Adrenaline Rush up before the enemy uses his abilities that can stun for the reasons mentioned above (occurs 3 turns after the first time he uses the large hitting ability). Second, make sure Adrenaline Rush is active when you kill the elemental. If you wait long enough on the first Adrenaline Rush, one Rush should cover both of these

Turn 1) On the first turn, use Woodchipper.Turn 2) On the second turn, use Crouch. Note that delaying the Crouch by one turn is on purpose; this causes the final turn of it to line up with the elemental's hard-hitting ability.Turn 3+) Use a cycle of Nut Barrage when it's off cooldown; if not, Crouch; if not, Woodchipper.

If you've done things correctly, Nut Barrage should have at least a few turns of its dot available, your critter should be alive with any amount of health (probably pretty low), and you should have first attack on the next turn.

3) The enemy will now bring out his Critter. The goal here is you need to knock off roughly 1/3 of its health with your Squirrel, but the enemy critter's opening attack hits extremely hard. As long as you're faster than the enemy Critter, you should be able to Woodchipper (which is Beast vs. Critter), and then the damage of Woodchipper and Nut Barrage's dot will knock off a large portion of the enemy's health before it wears off. Your Squirrel dies.

4) Swap in your Mechanical pet. Паровой танк ярмарки Новолуния is a common pet that will work (Missile/Minefield/Ion Cannon), but I found Боевой робот to be better (Missile/Minefield/Extra Plating). They both work under the same concept, but Warbot does a good bit more damage than the Tonk does and has access to Extra Plating.

If using Warbot, use Extra Plating as often as possible. In either case, get Minefield down and then Missile the enemy Critter to death. Mechs take reduced damage from 2 out of the 3 of the Critter's attacks, so this shouldn't be too hard. The goal of this part of the fight is you need to kill the Critter with Minefield in place and without proccing your mech's survive-death ability.

5) The enemy Beast comes out. If using the Tonk, immediately Ion Cannon. If using the Warbot, Missile the first turn, Extra Plating the second (if it's available), Missile the third.

The way this places out is this. In either case, the Burrow will probably "kill" your mech, but you'll proc the survive-death ability. By the end of this turn, whether you used Ion Cannons or multiple missiles, the enemy Beast will be under 100 health. He'll Stone Rush, kill your Mech, but the damage he does to himself will kill the Beast as well. You'll still win because your level 1 pet is alive. Despite how close of a call this is, it's surprisingly repeatable.

Комментарий от jjanchan

UPDATED for 5.3!Here's a guide to beat this trainer with only 2 level 25 pets, allowing you to "carry" and power level a third!

Step 1: You will need a rabbit pet with >300 Speed at level 25. The best candidates are just over 300 speed, which is fast enough, while maximising the other stats. Certain breeds of rabbits will work best (Rare breeds 3, 11, 12). If hunting for the correct breed is not your thing, you can also use a Весенний кролик, which will have enough speed even at uncommon rarity and is very easy to acquire. If, like me you are lucky enough to have Кролик ярмарки Новолуния, even better, as he is already rare!

Step 2: You need a mechanical with Beast attacks to finish off Sludgy. I have found the Кошка текучего пламени works the best. I will write this guide using this pet, although it can be applied to other mechanicals - just be sure to select at least one strong Beast type ability. Easy to acquire alternatives include Обезоруженный механический спутник and Спокойный механический йети.

Step 3: Have your carried pet handy - place it in the first battle slot so it starts.

Here is the setup you want to run:Slot 1 - Slot 2 - : Шквал | Уклонение | ЗакопатьсяSlot 3 - Кошка текучего пламени : Цапнуть | Поток | Красться

Enemy Team SummaryPandaren Earth Spirit : Кристаллическая тюрьма | Разлом | Бросок камняSludgy : Ползучая жижа | Истребление | Липкий мазокDarnak the Tunneler : Каменная кожа | Закопаться | Каменное буйство

Pandaren Earth Spirit

Below is the ability order that this pet uses against you.1. Кристаллическая тюрьма2. Разлом3. Бросок камня4. Бросок камня5. Бросок камня6. Бросок камняRESTART AT STEP 1

As your rabbit is a critter, it takes reduced damage from Elemental attacks AND the Crystal Prison will really do nothing to the critter as CC is less effective against critters! You want to avoid Разлом, since it hurts. The way to do that is as follows.

Use your carry pet to soak round 1 and 2*. Switch in your rabbit (round 3) and use Закопаться for rounds 4-5 (You will avoid one Бросок камня and soak one the following round). Next use Шквал for two rounds (round 6 and then back to round 1), then use Уклонение to avoid the Разлом in round 2 (and also the following Бросок камня on round 3!). Use Шквал for round 3, and then start again with Закопаться on round 4-5 (as listed above), rinsing and repeating till the Earth Spirit is dead!

*NOTE: The Разлом in Round 2 as listed above will deal about 500-550 damage to your carried pet, or about 350 if they are a critter (takes less damage from Elemental attacks). So, unless they are Mechanical (will resurrect after taking a killing blow) or Magic (can only take a maximum of 40% of it's health in a single hit) you will want to make sure your carried pet has enough health to withstand a hit!

Sludgy

Mechanicals take less damage from 2 out of 3 of Sludgy's attacks, and when possessing a Beast type ability, can put out a lot of damage to get him down quick.

When Sludgy comes out, switch to your mechanical - in this case Кошка текучего пламени. The strategy with the Кошка текучего пламени is very straightforward - Красться, then Цапнуть till Sludgy is dead. It may well be that your mechanical dies or is very close to death by the time Sludgy goes down - that's ok.

Darnak the Tunneler

Below is the ability order that this pet uses against you.1. Каменная кожа2. Закопаться (Submerge)3. Закопаться (Emerges)4. Каменное буйство5. No ability (all abilities on CD)6. Каменное буйствоRESTART AT STEP 1

Time to bring your rabbit back in to work his magic! The precise setup of abilities selected for your rabbit means that it will take ZERO damage from Darnak. Here's how.

Switch your rabbit back in as soon as Darnak comes out; he will do Каменная кожа when you do so. Next use Шквал for one round, and when Darnak submerges, use Уклонение, which avoids not only the Закопаться, but also the following Каменное буйство on round 4! Continue with Шквал for rounds 4 and 5 (round 5 is a free shot round, Darnak doesn't even do anything!) and finally Закопаться for round 6, which avoids Каменное буйство. Now rinse and repeat your way to a win!

As one of the hardest trainers out there, this method will be a sure fire way to farm experience and bags day after day.

Комментарий от oraclecow

I confirmed that even if the only thing that your 1st pet is soak damage, it would get experience from these pet elemental battles.

most common strategy would to use a pet that has defense against elemental like critters, i used a tolai hare pup (a rabbit), lots of damage avoidance, and a moth, most moth share the same move set, so it's quite common and viable strategy against these elemental pet battles.

those two kind of pets are very common, and with a bit of patience and luck, you should have the rare ones, find the ones with high speeds, it will be very usefull.

Комментарий от orcsmash

The earth elemental will always open with a stun and get 2 free hits so your first pet must be a critter.

I killed the earth spirit with a level 23 bandicoon, the rest is easy.

Комментарий от arawane

Great guide. I went in with Total Hare and Lil' XT. Worked like a charm. Thank you!

Комментарий от Shivacode

Since none of the comments talk about this guy as a fighter, I'll do it and say this:

Don't select this guy as the quest reward. Water Spirit is part of the Howl Bomb combo with Chrominius and Unborn Valk that can slaughter any Legendary PVE fight in the game. Pick that one. This guy is pretty lame except the stun and even then it's not great thanks to his craptastic speed.

Комментарий от KiritaWindwalker

Original Combo Suggested by Vetis in a reply:

First Pet: Carry/Plushie

A Whelk (Or snail) I use:Absorb, Acidic Goo, Then Dive

With a Tiny HarvesterMetal Fist, Extra Plating, and Demo

Take the first two attacks with the Carry/ Plushie. I like the Plushie to Use In for a Hug on the 3rd round to avoid extra damage. Bring in Snail/Whelk.

Start with keeping Goo up and then Dive. Fill with Absorb. Rinse Repeat till dead.

He should of died a good ways into the Sludgey.

Next bring out your Harvester.

Keep Plating up and I personally like to just Metal Fist Sludgy down since its such a low hit chance.

For last pet, you can choose to Spam Demo (till fist can kill) or just spam fist till its dead (which is what I do to take out the luck factor). Try to reapply plating during his burrow phases.

This was the best 2 pet method i've found to work repeatably.

Happy Hunting.

Комментарий от Plaidiator

I finally got one of these and was very sad to see that it no longer has its cool earth elemental feet that rotate around. That was one of the things that made me like the look of the pet the most. In one of the screenshots posted, it shows the feet and in another it does not. Did something change?

Комментарий от Tutonik

Did they buff this guy? My Carry/Snail/Panda Mech Dragon isn't working. Many trys to rule out RNG gods.

ru.wowhead.com

Пандаренский дух воздуха - НИП

Комментарии

Комментарий от mnevis

New Pandaria Elemental in 5.1, taught by Пандаренский дух воздуха.

He has the skills that the Whispering Pandaren Spirit you battle in the Укротитель пандаренских духов uses, at level one he has 155 HP, 11 Power, and 11 Speed.

Комментарий от mnevis

New Pandaria Elemental in 5.1, taught by Пандаренский дух воздуха.

He is similar to the Whispering Pandaren Spirit you battle in the quest Укротитель пандаренских духов. At level one he has 155 HP, 11 Power, and 11 Speed.

Комментарий от Aliandrin

He's good but after battling him, all I want is his baby blue Cloud Serpent.

Комментарий от sirinad

You may be interested in killing this trainer with 2 pets so that you can level a third. This can be easily done with the following comp.

Start with your low level pet. Pull until he begins with the Moth (Flyer). His opening turn will be the hard-hitting ability with a high miss chance but a chance to put your pet to sleep.

Do one attack with your low pet and swap in Хроминий (even if your low level pet was pet was put to sleep; by hitting the end of the turn, he'll get experience even if he didn't get to attack). On the first turn, the enemy will hit you with Cocoon Strike, meaning you won't be able to hit it with your first attack. Use your first turn to Howl; the debuff will apply even though he's cocooned. Bite him twice and he should die. There's a small chance he'll put you to sleep before you can do the second Bite; if he does, you should still be able to win, just keep at it.

The enemy will bring the Dragon out. Unfortunately, Flying pets are very random in terms of their damage output, so there are a few possibilities as to what will happen next. Any of them should result in a win, it's just a matter as to how easy it is. Note that the enemy will spend the first turn putting out a dot, so you will always have time to do at least one attack.1) If Chrominius is so low that it seems he's going to die from the enemy's first direct attack, Surge of Power immediately. It will gain the +50% damage buff dragon's get from bringing the moth low and knock off a good 1k of the enemy dragon's health.2) If Chrominius has a ton of health, your goal should be to do Bites until you can get a Roar up, and then Surge of Power. One Bite + one double damage Surge of Power should instantly kill the dragon.3) When in doubt as to whether or not you'll live longer, err on the side of caution of using a Surge of Power rather than not.

When Chrominius dies, almost any Dragon should be able to finish off the fight. All attacks from all enemy pets are Flying, so the Dragon will take reduced damage. If you did Chrominius correctly, the enemy's Dragon will be one, at worst two hits away from death; just use your best judgement to kill it then the final Elemental. The final Elemental heals, but since you're a Dragon the damage output will be low and you should be able to win easily. There are no easily-obtainable Dragon pets with Aquatic attacks, and thus, it doesn't matter what you use all that much to counter the Elemental (note you could use an Aquatic pet, but I've found the damage output from the enemy tends to kill non-Dragon pets too quickly to line up a hard-hitting combo).

My personal choice for this pet is a Маленький темный дракончик or a Душа Аспектов . They're the only Dragons with a good, hard-hitting Humanoid ability. Since Dragons are weak to Humanoid attacks, this ensures that if Chrominius had bad luck, your new Dragon will still be able to come out and one-shot the enemy's Dragon with their hard-hitting Humanoid ability (call Darkness for the Whelpling, Surge of Light for the Soul of Aspects). This still assumes that you did Chrominius correctly and got a Surge of Power off before he died.

Комментарий от sirinad

Many pets find niche uses, but as a whole this is not a particularly great pet. The issue is that with the exception of Arcane Storm, all of his abilities are Flying (no surprise). Flying is the counter to Aquatic, which means you'll be using it to counter Aquatic pets. Aquatic pets usually attack with a combination of either Aquatic or Beast attacks. If the attacks are Aquatic, as an elemental, this pet will be weak to those, so you're not really countering the enemy. While you are fine against Beast attacks, Beast attacks hit weak against Flying, so you'd be better off using a Flying pet with Flying attacks. That's why, as I said, overall this is not a particularly impressive pet; there may be some niche use for it, but it's probably rare.

Комментарий от sirinad

I had a strategy posted prior to patch 5.2 to kill this trainer reliably with 2 pets. This strategy no longer works as you cannot Howl through Cocoon Strike. However, here's an adjustment to the strategy that allows it to work.

1) Start with your low level pet. Attack once, enemy hits you with Moth Dust. Swap in your first pet.

2) Your first pet should be http:Хроминий with Bite, Ancient Blessing, and Surge of Power. The first turn you come in, you should cast Ancient Blessing as Cocoon Strike will block it anyway. From that point on, start Biting the enemy to death. If you are put to sleep, the strategy may not work pending the RNG of his Moth Balls attack.

Here is one of the important parts of the strat. If you activate the Dragon +50% damage buff and the Critter is not yet dead, cast Ancient Blessing or Pass. You want the buff to be active when the next enemy comes out.

3) Enemy brings out his Dragon. Surge of Power with the +50% damage dragon buff, and it should knock him down to about 600 health. Enemy dragon will probably kill you here. If it doesn't, start Biting, but I'll assume your first Chrominius died.

4) Bring out a second Chrominius, but this time with Howl instead of Ancient Blessing. You should be able to kill the enemy dragon with 2 bites; the first bite activates your dragon +50% dragon buff, which will probably be required to 2-shot this dragon.

5) Enemy brings out Elemental. Use Howl, then Bite, then Surge of Power, and it should die.

Комментарий от Karbo

So I come here to see comments about the battle pet which is what this page is for, but I only see comments on how to battle the NPC which this page is not about.

Комментарий от oraclecow

I confirmed that even if the only thing that your 1st pet is soak damage, it would get experience from these pet elemental battles.

most common strategy would to use a pet that has defense against elemental like critters, i used a tolai hare pup (a rabbit), lots of damage avoidance, and a moth, most moth share the same move set, so it's quite common and viable strategy against these elemental pet battles.

those two kind of pets are very common, and with a bit of patience and luck, you should have the rare ones, find the ones with high speeds, it will be very usefull.

dragons, especially nether fairie dragon is the best agains flyer moves.

Комментарий от gamemaniak

solod this trainer with the emerald proto-whelp with Emerald Bite, Emerald Presence & Emerald Dream. The fact that all pets do less damage to dragonkins combined with the damage reduction from Emerald Presence makes them do little damage to this pet. Add the fact that this pet has a big heal, you can survive all the pets the trainer throws at you.

Комментарий от duh2989

Forget the long text about how to defeat this Master, you can easly win these 3 pets using only Emerald Proto-Whelp (level 10,15 and 20 ability).

You can also use a level 1 pet (until the Dusty misses his first attack which has a 80% miss chance) to gain some huge experience.4894 (with Safari Hat), which levels your pet to 12 (even if you miss your attack).

Комментарий от zfabaksem

Just nearly soloed this guy with a p/p Infinite Whelpling, open with early advantage, you will get the double damage because the moth hits first, then use heal when the moth uses cocoon strike, then spam sleeping gas until dead, next pet will come out, use early advantage again proccing double damage + dragonkin bonus, 1 more sleeping gas, then a heal, then another sleeping gas to finish off the second pet. when the air elemental comes out, your early advantage will be off cooldown and your dragonkin proc will be up. hit the ele with early advantage and it will drop to about 300 health, whelpling will die to the next hit so just queue up any pet with a decently large hit to finish him off, any mechanical with ion beam, any undead with ghostly bite, flying with alpha strike, I personally used my lvl 19 pandaren dragonlings lightning bolt to get the xp on him. using this strategy you can use both the plushie and a leveling pet and still win the fight.

also, the infinite whelpling is easy to find around the caverns of time in tanaris, there are plenty of them (in case anyone was wondering where to get this amazingly wonderful battlepet)

ru.wowhead.com

Легендарный пандаренский укротитель - Достижение

Комментарий от Dzhezbet

Очень помогла абилка тараканов Апокалипсис, кидаем апокалипсис и тянем время на других 2х петах, уклонение, увороты и тд и тп. После того как 2 и 3 питомец умрут, выходит наш таракан, берем талант выживание и когда мало хп, закрываемся. Играл с Детенышем живодера, маназмеем с абилкой отклоненине, но думаю зайцы будут лучше.

Комментарий от Aelpbrelpzrf

много расписывать смысла нет.против водных ворона и мотылек, против зверьков горная лиса и живодер, против животных танк новолуния и острозубый ящер. Если таких нет то подойдут любые их аналоги.Пробывал в бою с ними качать мелких петов опыта дают с гулькин нос, по 200-300 вместо 5000. думал что то посложнее будет чем с первого раза всех петов убить:( ихние 4к хп вобще ни о чем.

за дейлик с мешка выпала медалька на улучшение петов до редкого, и пет Солнечная панда, ну и бинты воскрешение петов.

фудзикудзяка@Вечная песня

Комментарий от AltF44

Стены текста ни о чем. Берутся любые три пета с повышенным дамагом по этому типу врага. Поскольку опыта идет очень мало, то качать кого-то смысла нет. После сдачи квеста, там же дается дейлик снова убить их всех. В сумке за дейлик могут выпасть еще три вида панд.

Комментарий от aksiniia

Немного испугалась когда увидела сколько у них хп, но оказались не такими сильными. Вынесла всех с первого раза своим стандартным сетапом (пламя скверны, прыгунок, небесный дракон). Все петы 25 лвла. Удачи вам )

Комментарий от Foregy

Убийство всех легендарных питомцев оказалось не таким уж и сложным.Достаточно иметь всего двух питомцев:Детеныша летучего хамелеона или Чудесного дракончика пустоты с его способностью Обмен жизнью и любого питомца со способностью добивать, если здоровье опускается ниже 25%.Если уравнять здоровье, когда у дракончика пустоты остается мало хп, то здоровье легенды чаще всего оказывается ниже 25%.

Комментарий от Virusd

Координаты для TomTom:

/way Долина Четырех Ветров 40.54 43.67 Счастливчик И./way Долина Четырех Ветров 25.29 78.54 Серое копытце/way Красарангские Джунгли 36.23 37.34 Быстролапый Кся/way Нефритовый Лес 57.04 29.12 Нитун/way Нефритовый Лес 48.42 70.96 Ка'ви Проглот/way Вершина Кунь-лай 67.87 84.69 Дос'Ригар/way Вершина Кунь-лай 35.18 56.17 Кафи/way Танлунские Степи 72.26 79.78 Ти'ун Странник/way Святилище Семи Звезд 11 71 Но-Но/way Жуткие Пустоши 26.18 50.27 Кровоспин

сам же я использую такой вариант:

/way Долина Четырех Ветров 40.54 43.67 Счастливчик И. (животое)/way Долина Четырех Ветров 25.29 78.54 Серое копытце (механизм)/way Красарангские Джунгли 36.23 37.34 Быстролапый Кся (летающий)/way Нефритовый Лес 57.04 29.12 Нитун (животное)/way Нефритовый Лес 48.42 70.96 Ка'ви Проглот (животное)/way Вершина Кунь-лай 67.87 84.69 Дос'Ригар (летающий)/way Вершина Кунь-лай 35.18 56.17 Кафи (механизм)/way Танлунские Степи 72.26 79.78 Ти'ун Странник (летающий)/way Святилище Семи Звезд 11 71 Но-Но (летающий)/way Жуткие Пустоши 26.18 50.27 Кровоспин (механизм)/way Нефритовый лес 48,0 54,0 Хюна Хранительница Святилищ/way Красарангские джунгли 62,2 45,8 Мо'рук/way Танлунские степи 36,2 52,2 Искатель Зусши/way Жуткие пустоши 55,0 37,6 Странник пустошей Шу/way Вершина Кунь-Лай 35,8 73,6 Отважный Юнь/way Долина четырех ветров 46,0 43,6 Фермер ниши/way Святилище Семи Звезд 67,6 40,8 Аки Избранный/way Жуткие пустоши 61 88 дух воды/way Танлунские степи 57 42 дух огня/way Нефритовый лес 29 36 дух воздуха/way Святилище Семи Звез 67 15 дух земли

первые 10 это "Звери из легенд". в скобочках указан анти-класс этих самых зверей из легенд, т.е. если пето-босс животное то в скобочках написано "механизм", если пето-босс водяной то в скобочках "летающий". Я решил сделать именно так из-за того что каждый легендарный зверь тупо убивается командой из анти-класса и пока я лечу от одного зверя к другому на Num-lock'e, быстренько переставляю команды, что позволяет сэкономить пару минут. дальше идут старые укротители и легендарные духи, там в скобках не стал ничего писать т.к. уже знаю все сетапы наизусть. какой макрос использовать решать вам. так-же советую поставить аддон "SuperDuperMacro" для того чтобы не делить этот макрос на тысячи макросов, а вместить все в один.

Комментарий от Aleksej758

Убил всех с первого раза, кроме одного. Кровоспин доставил немного неприятностей.Использовал восновном и его способность . После её использования сразу заменял на паука, так как у неё откат 5 раундов. Не советую использовать сразу, подождите 2-го 3-го хода, чтобы у дракончика противник отбил хотя бы половину ХП.Второй пет, это и способности и . Хилиться ему бесполезно.Третий это . Вступал в бой редко.

Комментарий от kelt

Что то вы заморачиваетесь тут. Они убиваются практически в соло люторогом с его бодалкой.

Комментарий от Andersonn

Очень хорошо на этот квест иметь команду, составленную из петов, которые наносят 10% дамага за ход (Тяжелый шаг). Например Птенец Новолуния или Орешек . Кроме того у Птенца Новолуния есть абилка, киляющая врага после 25% хп (Удар хищника). Я взял на Ярмарке Новолуния трех птенцов, не жалею :)

ru.wowhead.com


Смотрите также